Ga naar de inhoud
  • Vacatures
  • Over Triflex
  • Het Triflex Team
  • Onze verhalen
  • Vacatures
  • Over Triflex
  • Het Triflex Team
  • Onze verhalen
Solliciteer nu!

Medewerker in de schijnwerpers: Marit

Marit volgde, na het slagen voor de havo, de opleiding Hoger informatief en Communicatie Onderwijs (HICO) op Hogeschool Windesheim en later de studie Marketingcommunicatie aan de Katholieke Universiteit in Nijmegen. Na diverse functies te hebben vervuld, trad ze in 2000 in dienst bij Triflex.

Voordat Marit bij Triflex terecht kwam, was zij werkzaam bij het UWV in Zwolle en vervulde zij hier diverse functies. Na enige tijd daar in dienst te zijn geweest, werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Marit kende Triflex directeur Kees Kalis en kwam zo bij Triflex terecht. Eerst als administratief medewerkster binnen de logistieke en financiële administratie en nu in de rol van Financieel en HR-manager, voor zowel Triflex Nederland als Triflex België.

Een typische werkdag bestaat onder andere uit het uitvoeren van financiële en logistieke controles van de administratie. Daarnaast draagt zij haar verantwoordelijkheid voor de HR en ondersteunt zij directeur Kees Kalis met zijn werkzaamheden. ‘Doordat mijn werkzaamheden voor een groot deel bestaan uit wat er die dag binnen de organisatie gebeurt, bedacht wordt en intern en extern wordt gevraagd, zijn mijn werkdagen heel dynamisch en is geen enkele dag hetzelfde’, vertelt Marit.

Een spectrum aan uitdagingen
De uitdagingen binnen haar functies zijn heel divers. ‘Ook in een groeiende organisatie is het een uitdaging om ervoor te zorgen dat bepaalde Triflex standaarden behouden blijven, bijvoorbeeld binnen de administratie. Er valt hierbij te denken aan dat de klant altijd centraal staat, oplossingsgericht kunnen zijn, nauwkeurigheid en correctheid in administraties, correspondentie en facturen. Op HR-gebied is het van belang om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is en correct bijgehouden en opgeslagen wordt. Daarnaast is aandacht hebben voor collega’s en de directeur zo goed mogelijk ondersteunen een uitdaging en prioriteit’, laat Marit weten.

Werken bij Triflex blijft leuk
‘Ik werk al sinds 2000 bij Triflex en wat het werk voor mij leuk houdt is de groei binnen de organisatie de afgelopen jaren. Toen ik hier begon met werken, waren we met vier collega’s in Nederland en één in België. Nu zijn dat dertig collega’s in Nederland en dertien in België. Het bedrijf is veranderd, de werkzaamheden zijn veranderd. Vroeger hielp ik overal aan mee: de administratie (bestellingen, inkoop en facturen), de marketing (handboeken, advertenties, website) en alle voorkomende werkzaamheden op kantoor. Nu zijn de werkzaamheden gedecentraliseerd en zijn er binnen Triflex diverse afdelingen gevormd.

Daardoor hebben wij als organisatie een enorme verandering doorgemaakt en veel structuur gekregen. Nadenken over de groei, over de toekomst, innovaties (zoals vitaliteit en duurzaam inzetbaarheid op HR-gebied) en een financiële administratie zonder fouten. Het is verfrissend dat je niet bezig bent op één gebied, maar betrokken bent bij alle terreinen binnen het bedrijf en daar ook wat van mag vinden. Daarnaast zijn wij innovatief, klantgericht en gaan wij mee met de nieuwste ontwikkelingen. Alle collega’s staan voor elkaar klaar en op het kantoor is er altijd een aangename en positieve sfeer’, vertelt Marit tot slot.

Volg ons

Meer berichten

Even voorstellen: Astrid

Sinds 1 april versterkt Astrid Kijk in de Vegte ons team als Commercieel Medewerkster Binnendienst. Inmiddels heeft ze haar eerste maand achter de rug, dus hoog tijd om even terug te blikken. Hoe heeft ze haar eerste weken ervaren? Wat houdt haar functie precies in? En natuurlijk stellen we Astrid graag even aan je voor!

Paasontbijt en Q1 meeting

Het paasweekend staat voor de deur. Daarom begonnen we onze eerste kwartaal meeting met een lekker en gezellig paasontbijt.

Even voorstellen: Pieter

1 maart verwelkomden we onze nieuwe collega Pieter, die als Medewerker Bedrijfsbureau aan de slag gaat. We zijn blij met zijn komst en stellen hem even voor! Wie is hij, waar komt hij vandaan en hoe heeft hij zijn eerste weken ervaren?

NLdoet 2025

Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor NLdoet! Een initiatief van het Oranjefonds dat wij graag steunen. Verdeeld over verschillende activiteiten gingen onze collega’s aan de slag om vrijwilligerswerk te doen.

Even voorstellen: Patrick

Sinds 17 februari heeft het Triflex team er versterking bij! Patrick Klarenbeek vervult de functie Rayon Manager Groot-Amsterdam. Zijn eerste weken bij Triflex zitten erop, dus de hoogste tijd om hem voor te stellen! Wie is Patrick? Hoe heeft hij zijn eerste weken ervaren? En hoe is hij bij Triflex terecht gekomen?

Triflex Academy voor collega's

Normaal komen onze klanten langs voor een Triflex Academy, maar nu was het de beurt aan onze collega’s Sietske, Fanny en Luiza!

Wil je bij ons komen werken?

Solliciteer nu!

Privacyverklaring

Triflex B.V.
Boerendanserdijk 35
8024 AE, Zwolle.

+31 (0) 38 460 20 50
vacature@triflex.nl

Privacyverklaring

arrow
Cookie voorkeuren
Leuk dat je onze website bezoekt! Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste website-ervaring? Dan raden we je aan om alle cookies in te schakelen. Meer informatie over cookies vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}

Ontwerpen zonder concessies. Met de oplossingen van XChange heb je als architect ongekende ontwerp-mogelijkheden. Hierin spelen de volgende vier thema’s een belangrijke rol.

Thema's

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief