Na de studie commercieel bank- en verzekeringswezen ging Gerben aan de slag als Medewerker Binnendienst. Na een aantal jaar in dienst te zijn geweest, vervulde hij bij twee andere bedrijven de functies klantadviseur en deskaccountmanager. Gerben stuitte via LinkedIn op een Triflex-vacature voor de functie van Medewerker Verkoop Binnendienst en ICT. Tijdens de sollicitatiegesprekken werd hij direct enthousiast.
Een typische werkdag heeft Gerben niet. ‘Geen enkele dag is hetzelfde, dat maakt het werk zo leuk en dynamisch. De uitdaging van mijn functie is het zo inzichtelijk mogelijk maken van de informatie die er in het CRM-systeem wordt gezet. Daarbij zijn meer mensen thuis gaan werken tijdens de COVID-periode, wat een extra belasting met zich meebrengt voor mijn ICT-werkzaamheden. Te denken aan het regelen en inregelen van computers tot aan het zorgen voor de informatiebeveiliging.’
‘Wij hebben momenteel veel informatie in ons CRM-systeem staan waar weinig mee wordt gedaan. Het is dus van belang om dit op de juiste wijze eruit te halen en inzichtelijk te maken, zodat je op deze manier een verlengstuk kunt creëren voor hetgeen dat in het systeem wordt gezet en de de data omgezet kan worden tot informatie voor de gebruikers. Triflex biedt mij de mogelijkheid om mijn skills verder te ontplooien en interessante opleidingen te volgen. Daarnaast heb ik het ontzettend naar mijn zin en vind ik het samenwerken met mijn collega’s heel prettig’, vertelt Gerben tot slot.