Voordat Charissa als administratief medewerkster aan de slag ging, volgde zij een opleiding tot secretaresse. Na geruime tijd werkzaam te zijn geweest voor verschillende bedrijven in de secretariële sector, was het tijd voor een frisse wind. Tijdens de zoektocht naar een nieuwe baan stuitte Charissa vijf jaar geleden op een Triflex-vacature voor de functie van financieel administratief medewerkster. ‘Tijdens de sollicitatiegesprekken voelde ik direct een goede klik met het bedrijf’, aldus Charissa.
Haar typische werkdag bestaat voornamelijk uit debiteuren- en crediteurenbeheer. Tevens ondersteunt zij haar collega met het verwerken van de bestellingen. ‘Je weet vooraf nooit hoe de dag gaat verlopen en ik vind het een uitdaging om alle werkzaamheden accuraat te verwerken. Qua bestellingen is het de uitdaging en geeft het voldoening, om de klant zo veel mogelijk tevreden te houden.’
Charissa over het werken bij Triflex: ‘De sfeer binnen het bedrijf is fijn en informeel en op het kantoor is alles tot in de puntjes geregeld. Dit geeft veel motivatie om samen jaarlijks een mooie prestatie neer te zetten. Daarnaast is er genoeg ruimte om jezelf te kunnen blijven ontwikkelingen. Hoe ik mijn functie bij Triflex zie evolueren? Goede vraag! Alle werkzaamheden zullen ongetwijfeld nog meer gedigitaliseerd worden, maar ik verwacht ook dat het jaarlijks steeds drukker gaat worden. Triflex is hard gegroeid in de afgelopen jaren, dus ik hoop dat dit in een stijgende lijn zal blijven gaan!’